HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under oktober 2009

Av Marlene - 2 oktober 2009 13:00


Det här är bilderna från bowlingen igår. Jag gjorde några strikar och är super nöjd, dock är jag sjuk idag, var det igår också men jag kände att bowlingen var det enda jag klarade av igår, la nog all min sista energi på det igår. Hatar verkligen att vara sjuk. Tur att jag ska hålla mig inomhus idag och bara kurera mig. Men hade jätte roligt på bowlingen igår i vilket fall som helst.


Charlotta sitter och väntar på sin tur, vi satt och käka pommes och drack pepsi.


Maria har precis fått en spärr och är jätte kaxig över det, roligt har vi :D


 

Var tvungen att visa att jag visst gjorde en strike, gjorde några stycken och det är jag sjukt stolt över :D:D


 

Maria är glad att vi är och bowlar och att hon fått ner käglorna :) grattis vännen.


 

Så här glad blev jag när jag gjort en strike, ser inte klok ut men glad är jag :P


 

Charlotta har pecis rullat i väg sitt klot, det gick bra hon fick en strike då :D grattis vännen.


   

Aj aj aj rakt ner i rännan!! Bättre lycka nästa gång :)


 

Ville ha ett egokort på mig själv med lite bowlingklot i bakgrunden, jag hade roligt lovar!! :D


 

Marias och mitt klot, Charlottas klot har inte kommit tillbaka från banan än. Mitt var det rosa :P


Banan där vi spelade, tänkte bara ta ett före kort innan alla käglorna försvann.


   

Den här bilden var när vi precis hade börjat det började inte så bra men det blev bättre på slutet.


 

Maria bowlar. Ska käglorna flyga åt alla håll? det återstår att se.


Jodå kan allt se att några käglor ska falla. Bra rullat vännen.


 

Aj aj aj där gick klotet ner i rännan!! Bättre lycka nästa gång.


 

Vi var och bowlade i en timme och det kan jag säga att det var precis att man orkade.


 

Vi hade en jätte rolig dag på Olympia Bowling. Hela kalaset gick på 129kr för hyra av tre par skor, bana och klot. För oss allesammans. Det var inte per person utan totalt. Helt sanslöst billigt. :) det här gör jag gärna om och då får vi vara fler personer som hyr två banor. Det är sjukt roligt att bowla.


Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards