HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Marlene - 20 oktober 2009 23:09



ÄLSKAR ER ARSENAL!!!! FÖR EVIGT!

   

Av Marlene - 20 oktober 2009 22:54


Alltså Arsenal, ni ska inte göra så där mer! Detta var sista gången okej :) Alkmaar ska man faktiskt vinna över, det är bara så. Och Barcelona!!! Vad höll ni på med? förlora hemma med 1-2 mot Rubik Kazan!! Detta är inte klokt!


ÄLSKAR CHAMPIONS LEAGUE!!!!

 


Det finns inget bättre än Champions League och Premier League!


ARSENAL skärpning nästa match, ni ska faktiskt ta er till finalen och vinna, det är vår tur i år!!


Utöver det har det varit en bra dag i dag, i morgon blir det filmkväll hemma hos mig med Charlotta och Maria :) Längtar redan :D:D

Av Marlene - 20 oktober 2009 20:05


Han har sagt det förr, men nu tror jag att det är på riktigt. Henke Larsson lägger fotbollskorna på hyllan och lämnar ett svårfyllt hål efter sig i den Svenska landslags- och klubblagstruppen. För mig har Henke alltid varit en av de största vi har haft i svensk fotboll, när jag själv spelade fotboll i dåvarande Ramlösa BoIS (nuvarande Ramlösa Södra FF) så såg jag upp till Henke och hoppades att jag själv kunde bli lika duktig som han, tyvärr så tog motivationen slut för min del men för Henke så har motivationen bara växt med åldern. Han har pressat sig själv till det yttersta och har nästan alltid lyckats att inspirera sina medspelare och han har alltid ingett en respektfull och vördnad hos sina motspelare. Henke kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Det han har gjort för HIF och övriga fotbollsvärlden är och förblir en av de största fotbollsprestationerna genom tiderna.


När han tog HIF till Allsvenskan och hur han spottade ut mål likt en kulspruta i skottska Celtic. Där han i två säsonger spelade sida vid sida av Ronaldinho i Barcelona och hur han under tre otroliga månader lånades ut till Manchester United, ett lag jag förövrigt inte alls tycker om, och hans återtåg till Allsvenskan och HIF blev hyllad som den hjälte han är.


Så ett stort tack till dig Henrik Larsson för alla dessa år som du har förgyllt ett Sverige vars fotbollsmeriter har ibland varit bedrövligt dåliga. Du är och kommer alltid att vara en av de största, nu, då och för all framtid.


TACK HENKE!!!!!!!!

 

Du är guld värd Helsingborgs stolthet!!!

Av Marlene - 20 oktober 2009 16:57


Kändes inte roligt alls att säga hej då till Stefan. Kommer att sakna han så himla mycket. Det var så roligt att ha han hemma i Skåne igen. Han är så underbar min underbara kille. <3<3<3

 


Jag är en jäkel på att köra bil nuförtiden. Kan ju i och för sig bero på att jag har kört en himla massa nu i helgen och annars :P


Mina favvo låtar just nu är Eye Of The Tiger med Survivor, SOS med Jordin Sparks och Is it True med Yohanna. Dom är så himla bra just nu.


Kram så länge skriver mer sen :D

Av Marlene - 20 oktober 2009 09:31


Har precis vaknat. Isch sov verkligen inte bra i natt. Vaknade till och från hela tiden. Hatar när det händer. Men men just nu så sitter min kille och kollar flygtider, kommer sakna honom :(


Ska åka med bussen ut till El-Giganten till pappa för att hämta bilen och sen skjutsa Stefan till Ängelholmsflygplats.


Fram tills dess vet jag inte vad vi ska hitta på, i alla fall ska vi äta morgonmat, (mitt nya ord för frukost) och typ bara softa och invänta att vi ska åka ut till pappa.


Ha det bra så länge så kommer mer senare :)



Av Marlene - 20 oktober 2009 00:06


Alltså helt allvarligt, den här dagen har känts som en söndag. Har knappt gjort något, men ändå har jag gjort mycket. Låter det krångligt? Hehe jag är en krånglig typ :P


Men var och shoppade med Stefan i dag, han hittade jätte mycket fina kläder så glad för hans skull. ;)

Vi var på Väla (ni som inte är från Helsingborg eller resten av Skåne borde nån gång åka till Väla) och där så satt vi och åt lunch på Blå Tuppen, det är förresten vår 4månaders dag i dag (eller igår det beror på hur ni ser det 19juni blev jag och Stefan ihop).


Efter det så åkte vi till biblioteket i Helsingborg och hämtade Maria och åkte sedan hem till Stefan, där han lagade mat och vi satt och spelade kort. Åkte och hämtade pappa också :) så jag har gjort det jag skulle göra för att få låna bilen. :D


Men men nu ska jag skriva i min analoga dagbok :P och sen gå och lägga mig och gosa med min kille :)


             

Vi spelade som sagt kort och jag vann ingen omgång alls :( men roligt hade vi i alla fall. Kollade även på Roast På Berns var rätt roligt men har sett betydligt bättre program. Men i morgon åker Stefan tillbaka till Stockholm och jag får fortsätta med mitt här nere i Skåne. December närmar sig faktist med stormsteg och då får jag reda på om jag kommer in på högskola. Men det borde jag göra för jag har läst in det ämnet jag saknade och har gjort högskoleprovet fick 0,6 på det kanske inte så bra men det är i alla fall något. Hoppas hoppas hoppas!!!!


Kommer att sakna min älskling jätte mycket, så tur jag har som har Maria och Charlotta att umgås med :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards