HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Marlene - 19 oktober 2009 12:31


Nu är jag hemma hos min kille i hyllinge. För tillfället så är han i duschen men vi ska snart dra till Väla och shoppa lite (Stefan inte jag, har inte råd :'( stackars mig) Sen så ska vi vara hemma hos han och mysa lite, vara barnvakter till hans syster Jeanette och umgås lite med Maria.


Får dock köra i väg så att jag är hos pappa 17:30 det är kruxet med att låna bil. Man måste ju ha lite villkor hehe.


Men men nu har Stefan duschat klart så ska vi dra till Väla. Världens bästa shopping-galleria :)


Skriver i kväll och lägger in bilder på dagen. Kommer hem rätt sent så det blir nog ingen roman :P


Kram så länge!

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards