HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Marlene - 29 december 2010 22:28


Idag var jag och Lisetth på Junibacken, kändes så roligt så men även var det lite tokigt att vara där utan att ha med sig ett barn dit men men Astrid Lindgren är jag uppvuxen med så det var bara roligt och att se barnteatern var jätte rolig :D

Lisetth var jätte snäll och bjöd på både inträde och lunchen där, får bjuda en annan gång när ekonomin tillåter det :)


I morgon blir vi kattvakter allesammans. Hos Magnus och Jessica :)


Just nu så klipper Lisetth älsklingens hår, blir så fint så :)


Nej nu orkar jag inte skriva mer så skriver antagligen mer på söndag och då är det 2011 :P


Kram så länge kära läsare och om vi inte ses förrän 2011 så GOTT NYTT ÅR!


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards