HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Marlene - 1 december 2010 10:28


Då mitt internet har legat nere ett par dagar så får ni dag 4 till 6 idag istället. Mycket läsning med andra ord.


Dag 4 Vad åt du i dag.


Har inte ätit än men det lär nog bli nåt enkelt med bacon antagligen. :)


Dag 5 Din Syn på kärlek.


Min syn på kärlek är rätt nykter. Kärlek är inte som i de romantiska filmerna, det är inte riktigt helt normalt att man ger presenter varje dag och aldrig bråkar. Visst jag och min kille bråkar sällan, men det ska ju vara något man nödvändigt måste göra i så fall, men annars så bråkar man för mycket så tär det ju på ens förhållande. Tro mig jag vet. Kärlek är enligt mig något man ibland känner från dag ett man träffar en person, eller kanske efter ett par år när man varit kompisar ett tag. Men kärlek kan också vara den mellan vänner och familj, den kärleken är inte av en pojkvän-flickvän, pojkvän-pojkvän, flickvän-flickvän karaktär utan en helt annan. Förlåt om jag kommer med självklarheter jag känner kärlek för min pojkvän, en annan för mina vänner och en tredje för min familj. Det är det enda svar jag kan ge er. Hoppas att ni blev kloka på det. :)


Dag 6 Din dag.


Idag så vaknade jag klockan 8 men låg och drog mig till 9 då gick jag upp. Har inte ätit frukost än och ska nog bara ta lite mjölk och kanske någon macka. Sen ska jag ska jag åka in till skolan och ha lektion. Sen blir det till att åka hem och fixa lite mat och sånt, sen köpa en sak till en person som fyller år :)


Så var det med det blir mer i morgon, på fredag-måndag så är jag i Sala behöver komma bort från Stockholm ett tag så det ska bli trevligt. Träffa farmor och faster igen och kusinen och kusinbarnet :)


Men men om jag inte ska ta och duscha eller i alla fall göra mig i ordning.


Kram så länge :)


arlene 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards