HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Marlene - 14 december 2010 23:04


Jag vet jag kan inte rå för det men jag älskar verkligen detta!



Men men ska gå och lägga mig nu så god natt på er.


Kram så länge :)


 

Av Marlene - 14 december 2010 18:28


ville bara dela med mig av den här bilden :) Dom är ju så sjukt söta och jag längtar så till den 29april 2011, då dessa underbara personer kommer att vigas i Westminister Abbey, ståtligt värre. Jag hade så gärna velat vara där då för om det var hypat vid vår egen underbara kronprinsessa så är det ingenting mot vad det kommer att vara i London när prins William av England och Miss Katherine "Kate" Middelton ska gifta sig. Men jag ska banne mig se till att den dagen är helig, ska begära mig ledigt den dagen (om det inte är provinlämning, för en dag kan man alltid ta ledigt från)

 

Så fina dom är! Och kolla in förlovningsringen, inte småpotatis det inte, och det gulliga är att det är samma ring som prinsessan Diana hade när hon förlovade sig med kronprins Charles, tycker det är en fin gest att använda sin mammas ring (även fast än att jag själv vill ha en ny ring) så får hon vara med på ett hörn trots att hon inte finns i livet.


Sitter fortfarande och lyssnar på Musikhjälpen och det är fortfarande lika bra! Lyssna och skicka in ett bidrag till 72999 där du skriver summan du vill bidra med 50, 100, 200 [mellanslag] och en låt du önskar att dom spelar! Kom igen och bidra till en säker och trygg värld för världens alla barn där de slipper bli sålda till krigsherrar och hallickar! BARN ÄR INTE TILL SALU! De har rätt till ett värdigt liv precis som vi andra medmänniskor!
Ska i varje fall bli intressant att laga mat på den nya spisen för den är rätt hög så får tokigt nog stå på en pall för att inte få ont i armen :P kommer se helt knäppt ut men det var den enda lösningen de hade för oss, men kan nog kanske se om man inte kan fixa det på något sätt i framtiden, med en häll och en inbyggd ugn vid sidan av.
Kram så länge :)   Ännu en vacker kvinna! Vi är vackra kvinnor, och låt ingen sätta sig på er utan er tillåtelse! Alla är vi värda män, kvinnor och barn!
 

Av Marlene - 14 december 2010 12:43


Idag har vi äntligen fått ny spis och vi har inga rinnande kranar längre skönt att slippa höra det.


Idag ska jag tvätta vid två (som sagt det har blivit en tvättblogg inte min mening) och sen ta en lååång dusch och läsa lite i sagan om isfolket, har börjat läsa om dom böckerna. Kan inte lägga dom ifrån mig.


Men men, hela veckan så är det musikhjälpen, :) Så ring in och skänk till Radiohjälpen som stödjer BARN ÄR INTE TILL SALU! iår.


 

Klicka på bannern så kommer du till deras hemsida!


Dag 16 Din första kyss.


Min första riktiga kyss fick jag i femman, var en kille där som hette Niclas och vi kysstes hemma hos min bästa vän då. Kommer ihåg att det var lite spännande, men sen så säger han att vi verkligen inte har kyssts så blev lite ledsen, men idag gör det mig inget. :)Det var der hele :D


Dag 17 Ditt bästa minne.


Mitt bästa minne jag har är många. Men om jag måste välja så är det nog när jag och Stefan var och cykla på Ven. Det var en helt underbar dag vi hade där och jag hade inte velat ha den något annorlunda alls. :) det är mitt bästa minne nu i alla fall.


Så nu fick ni två dagar där i alla fall så håll till godo.


Nu ska jag gå och ordna med tvätten.


Kram så länge :)


 


Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards