HBG-girl - livets mening är 42

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

vitt vitt vitt

Av Marlene - 25 november 2010 17:59


Gör ett försök att blogga nu då, ville inte funka innan idag. Så nu gör vi försök två :)


Har varit en helt underbar dag idag, vaknade 8 och satt och plugga fram till 11 då tog jag en lång dusch och sen så fixade jag lite grejer och åkte sedan in till skolan för att hämta ut pengarna för en bok jag sålt, fick lite drygt 100 kr men det är i alla fall bättre att den blir såld än att den står i bokhyllan hemma och samlar damm. Sen köpte jag tre av 6 böcker inför stormaktskriget-kursen så jag är lite garderad i alla fall. Får väl i värsta fall låna till resterande så det så. Sen tog jag och åkte till konradsberg och mötte upp älsklingen där så åt vi pizza till lunch idag, så i kväll blir det nog bara macka eller lite mannagrynsgröt. Sen när jag kom hem handlade jag mat och lite vitaminer så nu ska jag banne mig inte vara sjuk mer det här året, baciller och virus göre sig icke besvär det här året!


Har lagt in räkningar och hyra också på banken så ny har jag internet, mobil och vi får bo kvar en månad till :D så nu känns det som om det löser sig alltihop. Känner mig jätte optimistiskt.


Så här skrev Aftonbladet innan idag:

För min del gör det inget för tack vare att det var en vargavinter i vintras så vart det en kanon sommar, vill ha en likadan sommar nästa år med :D Vill åka till Ven igen med älsklingen och vill sola och bada och bara leva livet. Har även funderingar på att ta en sommarkurs nästa år, i antingen retorik eller nåt sånt, eller något roligt IQbefriat :) känner för att bara göra nåt sånt och fokusera mig på att skaffa sommarjobb 2012 istället. Men men hinner rinna mycket vatten under broarna tills dess.


Har även planer på en annan sak med men det återstår och se om det blir av eller inte, har inte bestämt mig än, men skulle det funka och så så blir planerna av, var så säkra på det :D


Snön ligger vit överallt och är grå/brun där folk gått och bilar kört. Skönt att det inte är slask då slipper man bli blöt och kall om fötterna, det får faktiskt hellre vara minusgrader och snö än plusgrader och slask.


Nej om man inte ska ta och passa på och spela lite sims2 innan älsklingen kommer hem och vi glor på anime :)


Kram så länge :)


arlene^^ 

 
 
Ingen bild

Bästa Malin =)

25 november 2010 23:29

Hejsan! Tack så mycket. Roligt att du vill följa min blogg. Du får hemskt gärna länka den. Det är så roligt med nya människor =) Nya kommentarer svarar jag på direkt i min blogg sen.

Trevlig helg! =)

// Malin

Marlene

26 november 2010 00:30

Då gör jag det. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene - 1 augusti 2012 12:20

  Hej på er.   Jag kommer nog vara frånvarande här på bloggen ett bra tag framöver. Den senaste tiden har jag inte alls mått bra och jag har slutat med mina hormontabletter som gjort att jag mått fruktansvärt dåligt. Och detta har påverkat min ...

Av Marlene - 24 juli 2012 21:13


Hej mina vänner :) Dags för ett inlägg, som så sällan kommer. Kan väl börja med ett "intresseklubben antecknar", varit sjuk en vecka men nu är jag fit-for-fight igen :) och skolan har börjat igen efter tre veckors uppehåll som jag saknat den ...

Av Marlene - 5 juli 2012 18:14

  Hej mina vänner.   Var ett tag sen men här har ni mig igen :)   Igår fyllde jag 25 år, är därmed en fjärdedels sekel gammal och halvvägs till 50 :) Känns ju sååå glädjerikt att tänka på de två sistnämnda men men hade en underbar dag. Äl...

Av Marlene - 24 maj 2012 18:28


  Hej goa vänner!   Idag har det minsann varit en helt underbar dag. Först vaknade jag pigg, kan ni tänka er, jag som är morgontröttheten personifierad :P hehe. Och åt super god macka till frulle och O'Boy på det. Mums. Och sen var det bara att...

Av Marlene - 22 maj 2012 09:23


  Hej goa vänner!   Fick en idé precis innan jag skulle sova i natt om vad jag skulle vilja blogga om och jag kom ihåg det :D   Tänkte berätta lite om när jag jobbade på Ralton, ett paketerings företag som hade hand om distribueringen av ka...

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards