HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Marlene - 7 november 2010 18:01


Hade en helt underbar dröm i natt. Drömde att jag var reseledare och skulle visa Helsingborg för några japaner (som förstod svenska i drömmen) och helt plötsligt var vi på ett födelsedagskalas där dom hade världens godaste tårta, sen var det bara att sätta sig i bussen och åka vidare till en trädgård där det var fullt med enhörningar och älvor. Helt underbar dröm som sagt :D


Sen så städade jag och älsklingen hela lägenheten. Så fint det blev :)


Usch just nu spelas sista matchen i allsvenskan och tyvärr ser det ut som mitt älskade HIF kommer tvåa och uschiga MFF vinner. Men men HIF har i varje fall varit duktiga i år så det så så egentligen är jag inte så ledsen men det känns ändå i hjärtat det måste jag säga. Älskar er HIF ni är guldvinnare i mina ögon oavsett vad resultatet säger. Tack för en oförglömlig säsong!


Ska om bara någon minut sätta mig och äta god middag med älsklingen :)


Får se om jag hinner blogga nåt nu i veckan, har fullt upp. :)


Kram så länge :)


Marlene^^

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards