HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Marlene - 23 september 2011 14:39


Skönt att det äntligen är fredag! :) Behöver ha lite mer ledighet för att bli frisk igen.


Och som om inte min PCO är nog så har jag även fått reda på att jag har en cysta i mellanörat som håller på att växa in i skallbenet. Plus att trumhinnan på högeröra inte finns där. Har väsentligt mycket sämre hörsel på höger öra. Är så rädd att det ska vara allvarligt, att det inte ska vara en godartad cysta utan en tumör. Nu får det banne mig vara nog med negativa besked, skulle vilja ha något positivt besked nån gång under 2011!!! I alla fall som rör mig i varje fall!!!


Men men idag höll jag lektion för min historieklass :D vad roligt det är! Tror de förstår i alla fall :P


Och resan ner till Helsingborg är bokad och betald :) ska bara hämta ut biljetterna bara sen är det bara till att vänta till den 20 december! Så nu har jag lite att se fram emot nu när det är så kämpigt med hälsan och allt!


Kram så länge


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards