HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Marlene - 5 juli 2010 11:38


Jag hade en helt underbar födelsedag i går. :D


Vaknade klockan 7 redan (visserligen av att jag hade näsblod men det slutade rätt snabbt så det glömmer vi :P) så gick upp så och bara tog det lugnt, älsklingen vaknade samtidigt så vi satt uppe och chockade mamma när hon kom upp och såg oss vara vakna :P hihi. Sen åt vi en jätte god frukost på balkongen och sen åkte vi och släppte av mamma vid stranden och pappa vid jobbet. Brorsan skulle ut och träna golf så jag och älsklingen blev avsläppta hos svärisarna för att bada i deras pool :D


Sen kom brorsan och pappa och hämtade oss så svängde vi förbi Billesholm och hämtade Lisetth sen åkte vi hem och åt middag, grillade italienska och mexicanska korvar med både kokt färskpotatis och potatissallad. Sen kom morbror Lennart och moster Eva och vi åt min favvo tårta, gräddtårta med jordgubbar, det har jag ätit varje födelsedag sen jag var liten :) Så det är en tradition som aldrig ska ta slut det ska jag äta varje födelsedag livet ut.


Sen skjutsade jag hem Lisetth och sen gick jag och la mig vid ett inatt. Så jag tog verkligen vara på hela dagen och brände mig lite i solen gjorde jag. Men det håller på att lägga sig nu.


Idag ska jag shoppa ett par nya jeans och ett par gladiator-sandaler hade jag tänkt samt fika lite med Lisetth och med älsklingen och sen blir det middag vid 5 tiden och klockan 19:00 ska jag, mamma, pappa och brorsan på fotboll, älsklingen ska träffa en gammal kompis (för älsklingen är inte ett dugg intresserad av fotboll).


Nej nu ska jag ta reda på när bussen går ner till stan så man kommer iväg. SHOPPINGDAGS!!


Kram så länge :D

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards