HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Marlene - 3 juli 2010 11:23


Jahopp dom sa nyss att det är ett tekniskt fel på tåget som gör att tåget inte kan gå på full fart. Så förnärvarande är vi 5 minuter efter i tidsplanen men förhoppningsvis så missar vi inte tåget i Göteborg om bara signalerna vill fungera som dom ska så att det inte blir som när jag åkte ner sist, då vart det ett signalfel i Nässjö och det gjorde att tåget blev 10 minuter sen. Men missade ju inte tåget till Helsingborg så det ska nog inte vara några problems här inte :P För vi har ju ändå 10 minuter mellan tågen i Göteborg så det kommer att gå bra det här. :D


Jag struntar i att kolla film det laggade jätte mycket. Beror på träden runt omkring. Så lyssnar på musik på Spotify istället :P


Håller er uppdaterade :)

Av Marlene - 3 juli 2010 11:06


Då var man på väg ner mot Helsingborg igen :D Och denna gång är min älskling med mig också och jag slipper sms-blogga det var bara krångligt och det tog tid att komma in på bloggen också, men men nu är vi på väg ner och står förnärvarande i Katrineholm. förhoppningsvis så kommer det att gå bra hela vägen och att man inte blir försenad till Göteborg. Det vore ju inte roligt.


kommer att rapportera längs resans gång. Och berätta lite om vad som händer.


Det är förresten en gubbbe (ja jag kallar en 50årig man för gubbe och ni kommer att förstå varför) på tåget som är lite gnällig rent ut sagt pessimistisk till om tåget kommer vara i tid. Om man inte stressar upp sig så himla mycket så kommer det att gå mycket bättre ^^


Nej nu ska jag glo en film på voddler.


Ha det underbart så länge.

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards