HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Marlene - 14 november 2009 22:47



I BLAND BEHÖVER MAN EN SÅN JÄVLA FETE




SPARK I RÖVEN FÖR ATT FATTA ATT MAN




FAKTISKT HAR DET JÄVLIGT BRA





SÅ JÄVLA SYND ATT MAN SKA FATTA DET




ALLDELES FÖR SENT!!!!





Tack Charlotta för att du faktiskt fick en




att fatta att jag faktiskt har det bra.




Ser fram emot att gå ut i dag :D

Av Marlene - 14 november 2009 03:46


Har haft en hemsk känsla i hela kroppen idag, har inte riktigt kunnat slappna av alls idag. (Alltså fredagen skriver jag om nu) Har fortfarande den här hemska känslan och kan p.g.a den inte sova alls, inte så bra med tanke på att jag ska jobba kl 10:00 i morgon (idag, lördag). Men det får väl lov att vara en sån här natt inatt.


Hade en rätt tråkig dag, med undantag att Charlotta kom hem till mig på middag. Det var trevligt. Men p.g.a den jävla känslan i magen och så, så kunde jag inte riktigt njuta av dagen. Brorsan och jag städade rekord snabbt i dag på 15-20 minuter var vi klara med bägge toaletterna, vardagsrummet, datarummet, köket och hallen. Mitt rum städade jag i torsdags.


Så skönt, helt plötsligt blev jag lite trött, det bådar ju gott att jag kanske kan få lite sömn, lite sömn är ju bättre än ingen sömn alls. Så är det ju. Men men vad den där känslan vill säga så kan den väl säga det rakt ut inte smussla med det.



Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards