HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Marlene - 1 augusti 2012 12:20


Hej på er.


Jag kommer nog vara frånvarande här på bloggen ett bra tag framöver. Den senaste tiden har jag inte alls mått bra och jag har slutat med mina hormontabletter som gjort att jag mått fruktansvärt dåligt. Och detta har påverkat min omgivning på ett dåligt sätt. Det har även gjort att jag glömt bort att finnas för mig själv och det har gjort att jag inte kunnat vara där för andra heller. Den vida berömda droppen som får bägaren att rinna över har drabbat mig och det vill jag inte ska hända igen.


Så med det sagt så tar jag en paus från bloggandet och återkommer nästa år när allt har lugnat ner sig. Och jag förhoppningsvis har något glatt och berätta.


Ha det bra!


HBG-Girl

Tidigare månad - Senare månad

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards