HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Marlene - 5 augusti 2011 11:09


Fasligt lång titel på ett blogginlägg men det är det enda som passar, en liten rad ur break the ice av Britney Spears, passar så bra in :)


Vad har hänt sedan sist......söker i databasen i hjärnkontoret och finner att jag inte har bloggat sedan jag var nere i Helsingborg. Skam skam skam... hehe nej men lite oftare kan man nog blogga tycker ni inte det. 


Har tyvärr inte så mycket att berätta, har varit duktig och gjort dinosaurieuppgifter idag och lämnat in så nu vet jag i ärlighetens namn inte vad jag ska ockupera resten av dagen med. Har feber så har inte någon lust att anstränga mig idag. 


Jo kan berätta om en dröm jag har haft återkommande och den är att jag och Stefan har fått tvillingar, enäggsdöttrar och jätte söta är dom, så vem vet det kanske blir realiserad sen i framtiden.... who knows.


Så den fasligt långa titeln med det fasligt korta inlägget får avslutas för idag så återkommer jag en annan dag :)


Kram så länge och glöm inte solskyddet :)


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards