HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Marlene - 2 februari 2011 15:14


...är det helg, skönt bara två intensiva pluggdagar kvar sen kan man ta helg på riktigt. Även fast än att jag är ledig idag så känns det inte som om man är ledig, för det finns en så himla massa måsten att göra. Måste diska, Måste tvätta, Måste ditt och datt. Men men blir lite simpel middag idag, gå ner fyra våningar och gå ut en liten bit till Sibylla, i morgon blir det hemlagad mat men idag orkar varken jag eller älsklingen laga till nåt.


Någon mer än jag som känner att 2011 kommer att vara ett helt underbart år? Jag känner på mig att 2011 kommer att vara det år där allt kommer att gå bra, det SKA gå bra i år. Så är det bara det har jag bestämt :)


På lördag smäller det äntligen, vårens största musiktävling eller rättare sagt årets största musiktävling. För Idol är ju bara skit... no offense till er som gillar Idol det får ni absolut göra men jag gör det inte. Melodifestivalen är helt enkelt underbart, kommer missa det den 19 men kan ju spela in det och jag är nog hellre på kryssning än sitter hemma så det så. Men det ska bli intressant att se om det kommer att vara bra låtar i år. Hoppas det i alla fall och att det bidrag vi röstar fram kommer att gå bra i eurovision song contest nere i Düsseldorf som ligger i Tyskland för er som undrade :)


Ska bli roligt på fredag att ha en pluggdag med några som jag lärt känna på föreläsningarna. :) Hoppas att det kan göra att jag klarar provet nästa torsdag. Shit vad tiden går fort redan februari.


Men men ska diska klart så att man kan känna sig lite duktig i dag.


Kram så länge :)


 


Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards