HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Marlene - 14 oktober 2011 12:37


Tant röd på besök, och lika jävlig som vanligt :P hehe, känner mig seg som in i det och har ont i huvudet (och det får avsluta intresseklubbens diskussion) :D


Idag var jag och gjorde min andra diatermibehandling, ont som in i hoppsan gör det men det är såååå värt det, nu slipper jag skämmas över min haka :) För det är faktiskt inte roligt att vara kvinna och ha oönskad hårväxt, särskilt inte på hakan som syns ju. ÖRK är faktiskt mitt enda ord om det!


På söndag ska jag på konsert och inte vilken som helst utan BRITNEY SPEARS ska jag se!! :D helt underbart, har ju varit ett fan sen hennes första singel ...baby one more time :) så det ska bli riktigt kul att gå, ska gå helt själv för har bara en biljett men det rör mig inte i ryggen alls, skönt att göra något med bara mig själv, jag är ju mitt bästa sällskap :) 


Är också tillbaks på min VFU nu efter en jäkligt lång sjuktid och det känns jätte bra och igår var jag på en annan historielärares lektion och auskulterade och det var otroligt givande, och eleverna är så trevliga, hade jag fått välja så vill jag jobba på Danderyds Gymnasium där jag är, för bättre skola finns inte :) Alla är trevliga där! 


Snart kommer älsklingen hem och det ser jag fram emot :)


Så kram på er och ha en underbar helg!!


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards