HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Marlene - 31 januari 2011 20:39


Men nu gör jag det, tack vare att min kära dator äntligen är frisk och kan blogga igen :)


Här delar jag med mig av lite underbara bilder på de danska tvillingarna jätte fina är dom, lilla prinsessan och lille prinsen :)


 


Visst är dom söta :D hoppas att svt kommer att sända deras dop, är så nyfiken på vad de ska få för namn :)


Var en trevlig föreläsning idag, och trevligt att ha nån att prata med i pausen.

Och är ledig i två dagar nu så ska plugga och se till att bli godkänd på provet nästa vecka. Usch vad tiden går fort alltså.


Men men pallar inte skriva mer nu men blir bättre uppdatering nu när datorn är lagad.


Kram så länge :)


   

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards