HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Marlene - 2 september 2010 16:25


Då var man hemma igen efter att ha varit på skolan i två timmar och lyssnat på en jätte intressant föreläsning om Romarriket :D ni som läst min blogg innan vet hur mycket jag älskar allt som har med Romarriket att göra. Så jag satt och lyssnade intensivt. Dock var det jätte dålig luft i salen så man blev lite dåsig och trött men jag gjorde mitt bästa för att lyssna så gott jag kunde. Kunde redan om Romarriket men lärde mig en hel del nytt. :) så jag är helnöjd.


Fadäsen med att en tokig person snott lite av min tvättid är redan glömd, jag fick tvättat det som jag skulle så jag är nöjd. Ska bara ta hand om disken som ser för jäklig ut i köket. Men jag hatar att diska så jag ska försöka dra ut på det lite.


Är helt genom trött idag, i alla fall just nu. Sov som en stock hela natten. Har kommit på ett mantra jag kan repetera innan jag somnar, den går så här "jag är älskad, jag har det bra och jag har Stefan hos mig, jag är trygg" Den hjälper jätte bra, somnar jätte bra efter ett tag, mitt i mantrat också, det hjälper verkligen för inga dåliga tankar dyker upp i huvudet då. Visst är det smart? :) alla sätt är bra utom dom dåliga som man brukar säga.


Lägger upp lite bilder på min frisyr jag gjorde innan jag åkte till skolan, vart jätte fin i den. Det är som en bulle i nacken, kände mig lite som kronprinsessan idag, kände mig jätte vacker. :)


     

Av Marlene - 2 september 2010 07:52


Usch är på riktigt dåligt humör idag. Inte nog med att man ska tvätta vid 7 på morgonen!! så är det en jävel som har snott lite av tiden till sin jävla tvätt. Så en halvtimme mindre får jag att tvätta, och gud nåde personen om han/hon slänger in sin äckliga tvätt i torktumlaren då jäklar blir jag förbannad. Har inte så mycket tid på mig att tvätta då jag ska till skolan idag. Usch vilka människor det finns, det finns ett bokningssystem av en anledning.


Förlåt att jag bara spydde ur mig men vad gör man?? helt allvarligt... men men får tvättat det viktigaste så det får väl lov till att vara okej men inte nöjd det är jag verkligen inte.


Men men ska väl försöka få i mig nåt innan skolan börjar men vad ska man äta, egentligen lika bra att äta nåt ordentligt som stuvade makaroner istället för macka så står man sig ett tag tills man kommer hem.


Ska snart ner och stuva in tvätten i torktumlaren, skriver mer sen om jag orkar. Just nu gick all luft ur en.


Kram så länge :)


Marlene ^^

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards